niedziela, 2 lutego 2014

muzycznie ślicznie

taka tam pościelówa xd
(jako że ten post jest obecnie najwyżej to muszę zaznaczyć, że warto scrollować dalko tam, bo tam sama słodycz - opierdalałem sie ostatnie parę h, niedbale sorry, testy techniczne  przerywana łykeim piwa itd. sami rozumiecie, dla mnie to taka sama nowość jak dla was, na fejsie się łatwiej spamowało :P nadal się w tym trochę nie odnajduję, pierwszy dzień ze swymi ponad stoma odwiedzinami speszył, ale jednak jest na to panaceum proste, w butelkach półlitrowych :D

Ostatni raz czułżem się ja tak wchodząc na deseczke huśtawki, gdy wszystkie chojraki już umiały z niej skakać z wysokiego pułapu, a ja wiedziałem, że wydzwonie zębami o pobliską piaskownicę gdy zrobię to co oni.

I umknąlem, a potem sikali na mnie. tzn. z sikawki takiej żabki albo pistoletu w krocze me, że wyglądałem głupio.

Wtedy zrozumiałem co to respekt na dzielni, na szczęście właśnie się wyprowadzaliśmy :P ( a i tak dałem rade w tydzień zakolegować się z najwyższym lujem i wtedy każdy się dwa razy zastanowił :P ech, wspomnienia, teraz sam jestem lujem ;P)

btw. w zyciu bym nie pomyslal, ze zrobie bloga ktory bedzie wymagal klikania na dole na "starsze posty". konsekwencja! <synonim konsekwencji>! upór! wdzięk (no a nie?) ! pracoholizm! (eee? - przyp. tłum.)

1 komentarz:

  1. nie przypadkiem, taka byla kiedys lista przebojow Lawina, a ten pan ktory to prowadzil potem zrobil http://www.youtube.com/watch?v=G1moQNlCA8g co nie wiemjak skomentowac :P

    OdpowiedzUsuń